آیا می دانید شرایط لازم برای اخذ نمایندگی نمک در ایران چه می باشد؟ به نظر شما، در نمایندگی فروش نمک، نمک دریایی هم قابل خریداری است؟ فواید مصرف نمک دریا چیست؟
همانطور که از اسم این نوع از نمک بر می آید، دریایی بوده و منبع به وجود آمدن آن آب های دریا می باشد. نمک دریایی به دلیل اینکه در آب دریا حل شده، ممکن است هنگام به دست آمدن، ناخالصی و مواد شیمیایی زیادی به همراه خود داشته باشد. به همین دلیل، کارخانه های تولیدی نمک دریایی را در مرحله اول تصفیه کرده و اگر میزان ید آن به اندازه نبود، ید به آن اضافه کرده و به بازار عرضه می کنند.
نمک دریا به دلیل وجود املاح و مواد معدنی بسیار از قبیل کلسیم، منیزیم، پتاسیم و …، بسیار برای بدن مفید بوده، به شرط اینکه درست و به اندازه مصرف شود و در استفاده روزانه آن افراط ایجاد نشود. باید گفت که مصرف روزانه نمک برای هر فرد که به صورت میانگین 5 گرم می باشد، در ایران حدود 10 گرم بیشتر بوده و متاسفانه مصرف روزانه نمک به صورت میانگین توسط یک فرد در ایران، چیزی در حدود 15 گرم می باشد که این مقدار واقعا زیاد است و می تواند بیماری های زیادی را به همراه داشته باشد.
به همین دلیل، بهتر است برای اینکه بیماری هایی از قبیل فشار خون، اضافه وزن ناشی از مصرف زیاد نمک را از خود دور کنید، از نمک دریایی استفاده نمایید. زیرا هیچگونه از مواد شیمیایی و افزودنی هایی که در نمک طعام وجود دارد، نمک دریایی شامل نخواهد شد.

نمک دریایی

فواید مصرف نمک دریایی چیست؟

نه تنها خوردن نمک دریا می تواند برای بدن مفید واقع شود و دلیل آن هم وجود عناصر مفید معرفی شده در چند سطر گذشته برای بدن است، بلکه می تواند تاثیر زیادی بر مسائل زیبایی از قبیل پوست و مو داشته باشد. اگر نمک دریایی را به صورت خوراکی مصرف نمایید، نه تنها می توانید از سلامت بدنی برخوردار شوید، بلکه پوستی چروک، دندان هایی خراب و ریزش مو هم از شما دور می شود و می توانید پوست شفاف، دندان هایی براق و حتی مو هایی پرپشت داشته باشید.
حتی می توان به کمک نمک دریا، ماسک های لایه بردار که تاثیر زیادی بر پاکسازی منافذ باز پوستی و بستن آن ها دارد استفاده کرد.
در حالت کلی می توان گفت که نمک دریا خواص بسیاری داشته و مصرف و استفاده آن در برنامه غذایی روزانه افراد توصیه می شود.
هم کارخانه های ایرانی و هم واحد های تولیدی در خارج از کشور هستند که بهترین نمک های دریایی را به بازار عرضه می کنند. اگر تصمیم به اخذ نمایندگی نمک دارید و می خواهید در شهر محل زندگی خود از طریق فروش و عرضه نمک دریایی باکیفیت بالا که محصول کارخانه های تولیدی شناخته شده و معتبر هست، درآمدی کسب نمایید، باید با شرکت مربوطه در تماس باشید.
در رابطه با شرایط اخذ نمایندگی نمک دریا در شهر محل زندگی خود، حتی می توانید از طریق سایت زیر نظر شرکت های تولیدی اقدام کنید. با مراجعه به سایت مربوطه و جست و جو در بخش های مختلف آن، به راحتی می توان از شرایط اخذ نمایندگی مطلع شد.

منبع: بازار قند و شکر ایران

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *