تاثیر فوق العاده نمک اپسوم روی موها و پوست صورت

 

با فواید و خواص فوق العاده نمک اپسوم آشنا شوید تا برای رفع مشکلاتی همچون گزش حشرات و آفتاب سوختگی یا حتی پرپشتی مو و جوانسازی پوست از آن استفاده کنید.

استفاده از نمک اپسوم برای رفع نیش حشرات :

از آنجایی که نمک های اپسوم ضد التهابی قوی دارد ، می تواند سوزش و عفونت ناشی از نیش حشرات را درمان کند .
شما نیاز خواهید داشت به :
۲ قاشق غذا خوری نمک اپسوم
۱فنجان آب
پارچه ی تمیز
کاسه متوسط
دستورالعمل :
ابتدا نمک اپسوم و آب را داخل کاسه بریزید و به خوبی هم بزنید سپس پارچه را با آن مرطوب نمایید و بطور مستقیم بر روی قسمتی که حشرات نیش زده اند قرار دهید و مطمئن باشید که فورا حالتان بهتر خواهد شد .

نمک اپسوم یا سولفات منیزیم یک ترکیب معدنی خالص است . نمک های اپسوم طیف گسترده ایی را از کاربردهای مختلف دارد که مزایای بهداشتی زیادی دارد .از این نوع نمک اغلب در داروهای ضدالتهابی در درمان عضلات و برخی بیماری های خاص استفاده می شود .

ورزشکاران معمولا از نمک اپسوم برای درمان گرفتگی عضلات استفاده می کنند، در حالی که باغبان از آن برای رشد بیشتر گیاهان خود بهره می برند. نمک اپسوم دارای تاریخچه ای طولانی در کابرد و منافع اش در سلامتی، زیبایی، تمیز کردن خانه و باغبانی است. این ماده اوایل از آب معدنی تهیه شد در حالی که امروز عمدتا از عملیات استخراج معادن به دست می آید.

نمک اپسوم یک درمان طبیعی و ضد التهابی است که می تواند برای درمان عوارض و درد عضلات، خشکی پوست و حتی مبارزه با مشکلات مختلف داخلی مورد استفاده قرار گیرد. این ماده را به وان پر از آب گرم اضافه کنید تا بتوانید بدن خود را با آن سم زدایی کنید.

فرمول شیمیایی سولفات منیزیم MgSO4 است که نشان می دهد که نمک اپسوم در واقع می تواند به منیزیم، گوگرد و اکسیژن تجزیه شود. این نمک از کریستال های کوچک و بدون رنگ تشکیل شده و به نظر می رسد که شبیه نمک طعام است. اما نمک طعام کاملا از نمک اپسوم متفاوت است. زیرا این نمک از کلرید سدیم تشکیل شده است.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *