استفاده از صابون نمک صورتی می تواند به کنترل بیماری های پوستی کمک کند و پوست شما را پاکسازی و تجدید می کند.

صابون نمک چیست

صابون نمک صورتی محصولی است که استفاده از آن بسیاری از بیماری های پوستی مثل پوست خشک یا چرب ، اگزما و آکنه درمان می کند و باعث پاکسازی و تجدید پوست می شود و خاصیت لایه برداری دارد و نیز با استفاده از آن می توانید عفونت های پوستی و ویروسی باکتریایی و قارچی تسکین دهید این صابون فاقد مواد شیمیایی است و در آن 84 عنصر کمیاب مانند منیزیم، کلسیم، مس، آهن و پتاسیم وجود دارد و به عنوان یک خوشبو کننده هم استفاده می شود و ترکیب شیمیایی بدن انسان و فاکتور PH پوست را کاملا متعادل می کند مواد معدنی که در این صابون نمک وجود دارد باعث شادابی و سلامت و صافی پوست شما می شود این محصول نمکی دارای کف خامه ای غنی می باشد.

صابون نمک

صابون نمک صورتی از چه ترکیبی ساخته شده است.

صابون نمک صورتی از روغن های صابونی شده مثل زیتون ، نارگیل و کرچک با کره شی ، نمک صورتی و گل رز ساخته شده است این ترکیب باعث افزایش رنگ صورتی طبیعی این صابون می شود استفاده از صابون نمک با کف کرمی غنی که دارد باعث می شود مالیدن آن به پوست بسیار آسان باشد و خاصیت لایه برداری آن با کف کامل صورت می گیرد و جرم گیری بقیه قسمت های بدن از جمله پاها نیز از خواص این صابون نمکی است.

علت استفاده از صابون نمک چیست

سنگ نمک صورتی از معادن ایران استخراج می شود و اعتقاد بر این است نمکی که از این معادن برداشت می شود میلیون ها سال پیش از تبخیر توده های آبی باستانی تشکیل شده این نمک به صورت دستی استخراج می شود و تصفیه نشده و مواد افزودنی به آن اضافه نگردیده و خیلی طبیعی است درست است که این نمک هم از کلراید سدیم تشکیل شده ولی چون فرایند برداشت آن دستی است و به صورت طبیعی استخراج می شود این امر باعث می شود که مواد معدنی و عناصر کمیاب دیگر که در نمک معمولی وجود ندارد در این نمک یافت شود.

خواص صابون نمک صورتی چیست.

صابون نمک صورتی با ماندگاری بالایی که دارد باعث پاکسازی و لایه برداری و هم سم زدایی می شود و پوست را نرم و لطیف می کند و مواد معدنی مغذی آن باعث درمان بیماری های پوستی می شود مثل درمان بیماری آکنه ، اگزما بیماری پسوریازیس و نیز عفونت های پوستی ویروسی باکتریایی و قارچی، درمان درماتیت ، درمان بوی شدید بدن ، درمان نیش حشرات

صابون نمک

با استفاده منظم از صابون نمک به درمان مشکلات پوستی کمک می کنید. نمک های معدنی خالص منافذی که در پوست وجود دارد تمیز می کند و پوست را تغذیه می کند و پوست را در حالت تعادل قرار می دهد صابون نمک خارش و سوزش پوست را از بین می برد و باعث رطوبت پوست می شود و به کاهش قرمزی و التهاب ناشی از خشکی پوست و اختلالات مزمن پوست کمک می کند.

صابون نمک سم زدا است

صابون نمک باعث می شود که ناخالصی ها از پوست به بیرون تراوش کند و باعث دفع سموم از روی پوست می شود.

صابون نمک روی پوست خشک نمی شود

بیشتر افرادی که از صابون نمک استفاده می کنند فکر می کنند که صابون نمک چون ساختاری خشک دارد بر روی پوست خشک می شود ولی چون این صابون خاصیت مبارزه با سموم  دارد با سموم مبارزه می کند و شما را از شر چربی اضافی پوست راحت می کند و منافذ پوست را ضد عفونی می کند و پوست را تمیز می کند در صورتی که به صورت منظم از این صابون استفاده کنید باعث درخشندگی و تمیزی پوست صورت و بدنتان می شود.

صابون نمک به کاهش التهاب کمک می کند

صابون نمک ترکیبی از مواد معدنی ،روغن ها و نمک به کاهش احتباس آب کمک می کند و به کاهش التهاب در پاها و همچنین سایر نواحی مشکل دار کمک می کند این صابون بافت های پوست را بهبود می بخشد جوان و تقویت می کند و نیز خواص ضد پیری دارد و چین و چروک را از بین می برد و با بهبود مواد معدنی و هیدراتاسیون ، گرفتگی عضلات را کاهش می دهد و ماهیچه های خسته را تسکین می دهد و درد های رماتیسم و خستگی را کاهس می دهد.

هشدارهای در مورد مصرف صابون نمک صورتی

وقتی که از صابون نمک روی پوست بدن خود استفاده می کنید باید بدانید پوست صورت نازک و حساس تر از بقیه بدن است. درست است که نمک خاصیت حساسیت زدایی دارد ولی برخی از افراد ممکن است واکنش منفی به آن داشته باشد بنابراین موقع استفاده باید یک آزمایش ساده برروی پوست انجام دهند به این صورت بعد از استفاده حدود 12 تا 48 ساعت دیگر ناحیه مورد نظر را بررسی کنید اگر تورم و قرمزی و خارش نداشته باشید می توانید از آن استفاده کنید.

از کجا صابون نمک صورتی خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید صابون نمک صورتی کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید.

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *