با استفاده از گوی سنگ نمک بدن اثرات شگفت انگیز آن را احساس می کند و تک تک سلول های بدن بابت آن از شما سپاسگذار خواهد بود و درمان بیماری های عضلانی ، رفع گرفتگی ، رفع خستگی ها با ماساژ امکان پذیر می باشد.

گوی نمک

گوی نمگ چیست.

سنگ نمک های که از معدن استخراج می شود توسط یک دستگاه مخصوص برش و تراش می دهند و در شکل های مختلف عرضه بازار می شود . سنگ نمک حاوی 84 ماده معدنی است که در اثر رسوب در دریاها و معادن تشکیل می شود. چون سنگ نمک دارای یون های سدیم مثبت و کلر منفی است دارای خاصیت یونیزاسیون است. این خاصیت سنگ نمک باعث می شود انرژی مثبت در بدن و فضای بیرون افزایش پیدا کند.

یکی از شکل های گوی نمکی بشکل دایره است.این گوی نمکی برای ماساژ بدن جهت ایجاد آرامش بدن و تسکین ذهن استفاده می شود این گوی نمکی خاصیت ضدعفونی کننده گی دارد و موجب افزایش جریان هوا و تصفیه آن می شود و خیلی جاها از آن به عنوان دکور استفاده می شود.

آموزش ماساژ با گوی نمکی

با توجه به اینکه زندگی روزمره خیلی خسته کننده شده و همه انرژی را از ما می گیرد به همین خاطر ما باید این خستگی را جبران کنیم تا احساس آرامش و شادابی کنیم یکی از راههای جبران این انرژی ماساژ با گوی نمکی است. برای این کار کافی است ابتدا گوی سنگ نمک را گرم  کنیم و سپس آن را به تنهایی یا با مقداری روغن روی نقاط محرک خاص از بدن قرار  دهیم که این کار باعث شل شدن این نقاط می شوند و این کار موجب جبران انرژی از دست رفته می شود. از نقاط محرک بدن می توان به عضلات کنار مفاصل، عضلات پشتی بدن، عضلات ران،عضلات بازو، کف دست و پا ، عضلات شکم اشاره کرد

همچنین این گوی های نمکی را می توان به صورت خنک استفاده کرد که با هدف کاهش التهاب انجام می پذیرد. توپ های نمکی باعث گردش خون بهتر برای دفع سموم و ایجاد آرامش در بدن می شود این کار عضلات را تقویت می کند و مناطق رفلکس را تحریک می کند مواد معدنی که در این گوی ها وجود دارد باعث باسازی مجدد عضلات و مفاصل می شود و درد و التهاب بدن را کاهش می دهد همچنین ماساژ با نمک باعث لایه برداری پوست می شود ماساژ سنگ نمک نه تنها عضلات دردناک را بهبود می بخشد بلکه باعث تعادل میدان الکتریکی می شود.

بهتر است این گوی سنگج نمکی را پس از استفاده مقابل نور مستقیم آفتاب و جریان هوا قرار داده شوند و از گوی های نمکی بهتر است بر روی زخم باز  استفاده نشود و روی مسیر واریس بیرون زده هم نغلتانید.

خواص سنگ نمک ماساژ

1- آرامش بخش بودن و لذت خوابی عمیق                                7- جذب انرژی مثبت و از بین برنده ارتعاشات منفی

2- کاهش خستگی و کوفتگی عضلات                                     8- بهترین لایه بردار برای پوست

3- کاهش فشار خون و استرس                                             9- استحکام مفاصل و استخوان ها

4- درخشندگی پوست و ازبین برنده پف چشم                          10- تسریع درمان دیسک کمر و سیاتیک

5- تنظیم چاکرها                                                                11- کاهش دیابت و لاغری

6- کاهش التهاب و تسکین درد و تورم                                     12- کاهش درد ناشی از نیش زنبور و دیگر حشرات

ماساژ گوی نمک برای چه کسانی مناسب است.

درست است که ماساژ دادن با گوی نمک مفید است ولی برای همه افراد مناسب نیست مثلا افرادی که بیماری پوستی دارند مثل پسوریازیس ، اگزما ، درماتیت و آکنه دارند نباید از این ماساژ استفاده کنند چون باعث تشدید علایم بیماری می شود.و همچنین کسانی که سرطان پوست دارند نباید از این ماساژ استفاده کند زیرا باعث تحریک و آسیب به پوست می شوند به غیر از اینها افرادی  دارای بیماری قلبی، فشارخون بالا، دیابت، مشکلات گردش خون باید قیل ازماساژ با گوی نمک باید با پزشک مشورت کنند زیرا این ماساژ باعث زیاد شدن فشارخون و تحریک سیستم قلبی عروقی می شود.

گوی-ماساژ

درمان بیماری روماتیسم با استفاده از ماساژ گوی نمک

ماساژ بدن با گوی نمک در کاهش درد و تنش عضلانی موثر است و به کاهش علائم روماتیسم مثل درد و التهاب کمک می کند. البته برای درمان روماتیسم فقط ماساژ با گوی نمک کافی نیست و باید داروهای دیگر مثل داروی ضد التهاب ، فیزیوتراپی و تغییر در شیوه زندگی را انتخاب کرد و قبل از استفاده از هر روش باید با دکتر مشورت کرد تا میزان تاثیر آن روش مشخص شود.

ماساژ پوست با گوی نمک صورتی

مزیت بزرگی که نمک صورتی در ماساژ صورت ایجاد می کند حس آرامش در فرد است ماساژ با نمک صورتی باعث افزایش گردش خون در صورت و در نهایت ایجاد گرما در صورت می شود گرما باعث فعال شدن سیستم عصبی پاراسمپاتیک می شود سیستم عصبی به دو بخش سمپاتیک و پاراسمپاتیک تقسیم می شود. سیستم سمپاتیک فعال کننده حس جنگ و گریز است که در پاسخ به خطرات و دفاع از خود فعال می شود. زندگی در دنیای تنش بار امروزی همواره در حال فعال کردن سیستم عصبی سمپاتیک است و این امر به سلامت فرد لطمه وارد می کند. بنابراین حس آرامش و رهایی می تواند به این امر کمک کند حس آرامش از خواص گوی نمکی است . ماساژ با گوی نمکی فعال کننده سیستم پاراسمپاتیک که تامین کننده حس آرامش در بدن است با خرید گوی نمک ماساژ می توانید از  تجربه یک ماساژ آرام بخش بهره مند شوید.

از کجا گوی نمک ماساژ تهیه کنیم.

شما عزیزان برای خرید گوی ماساژ کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *