آجر نمک اولین و مرسوم ترین مصالحی است که در ساختن اتاق نمک استفاده می شود رنگ های متفاوت دارد و نیز خواص زیادی دارد.

آجر نمک چیست.

 

آجر نمک از سنگ نمک برش داده می شود البته این برش ها باید حتما به شکل خاص و منحصر به فردی باشد تا دیوارهای جذابی از آنها ساخته شود استفاده از آجر نمک جز اولین و مرسوم ترین مصالحی است که در ساخت اتاق نمک استفاده می شود آجر نمک طرح و رنگ های مختلف دارد و طرفداران خاصی دارد و به فضای اتاق نمک حس و زیبایی خاصی می دهد.

آجرهای نمکی در ابعاد و ضخامت مختلف بنابه به سفارش و سلیقه مشتری ساخته می شود ولی ابعاد استاندارد آجر نمک 3*10*20 سانتیمتر است و معمولا از این سایز آجر برای ساخت دیوارهای آجر نمک و پنل آجر نمک استفاده می شود

ویژگی های آجر نمک

اصولا همه مزیت های که سنگ نمک دارد آجر نمک هم می تواند داشته باشد مثلا از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

دفع انرژی منفی محیط

اولین ویژگی آجر نمک که بارزترین ویژگی آن است دفع انرژی های منفی محیط است آجرهای نمکی برای ساخت دیوار نمکی استفاده می شود و به این ترتیب انرژی منفی که در محیط وجود دارد را به خود جذب می کند و به محیط خانه حس آرامش ایجاد می کند.

آجر نمک

زیباسازی

آجر نمک کاربرد زیادی در ساخت دیوار و اتاقک نمکی دارد بنابراین زیباسازی محیط  یکی از کارایی های آجر نمکی است می توانید در زمان خرید این امر در نظر داشته باشید .

قیمت مناسب

آجر نمکی نسبت به غار های نمکی که مثل غارهای طبیعی است قیمت پایین تر و مناسب تری دارد بنابراین اگر شما بودجه  کمتری دارید بهتر است به خرید آجر نمک اقدام کنید.

انعطاف در ساخت

شما با داشتن آجر نمک می توانید دیوارهای منعطف بسازید و بنابراین شما می توانید هر مدل و شکلی که دوست دارید به اتاقک نمکی خود بدهید

پاکسازی مسیرهای تنفسی

از خواص شگفت انگیز سنگ نمک پاکسازی مسیرهای تنفسی است و با استنشاق کردن ذرات نمک در هوا مسیرهای تنفسی خود را پاکسازی می کنید بنابراین استفاده از این دیوارها در محیط های مثل سالن های زیبایی، آرایشی و کلنیک ها بسیار مناسب است.

همچنین از این آجرها برای ساختن اتاقک درمان استفاده می شود.ساخت وسایل تبلیغاتی با این آجرها یکی دیگر از کاربردهای آن است. با چسباندن تصویر مورد نظر روی آنها می توان از آنها برای تبلیغات سود برد. و یکی دیگر از کاربردهای دکوری آجرهای نمک نوشتن شهر بر روی آنها است. به علت کاربردهای فراوان آجر های نمکی صادرات آنها رونق زیادی پیدا کرده و از این آجرها حتی در آشپزی نیز استفاده می شود می توان گفت این آجرها به عنوان گریل کاربرد دارد  و دیگر نیازی به افزودن نمک به غذا وجود ندارد.

برای ساخت آجر نمک از چه سنگ نمکی استفاده می شود.

برای ساختن آجر نمک نمی توان از هر سنگ نمکی استفاده کرد برای تولید آجرهای نمک باید از سنگ نمک های استفاده کرد که قابلیت تبدیل شدن به آجر را داشته باشد سنگ نمکی که چگالی بالایی دارد بهترین گزینه است این چگالی بالا به سنگ این امکان را می دهد که بتوان آن را برش زد چون اگر سنگ نمک این ویژگی را نداشته باشد در هنگام برش زدن خرد می شود و یا بعد از برش زدن و هنگام استفاده ترک می خورد آجرهای استاندارد کاملا گونیا هستند ابعاد آنها نیز استاندارد و یکدست است ضخامت آجر نمک قالبی و اندازه آن با توجه به کاربردش تعیین می شود برای استفاده در دکوراسیون داخلی وقتی لازم است نور از آن عبور کند ضخامت آن را کمتر در نظر می گیرند. اما ابعاد این آجرها به طور معمول در حد استاندارد است اندازه 5 در 20 در 10 را ضخامت استاندارد آن عنوان کرده اند

رنگ های آجر نمک

آجر نمک چندین رنگ متنوع دارد در واقع نه تنها می توان اندازه و ابعاد آجر را پیش از تولید آن تعیین کرد بلکه امکان انتخاب رنگ آن نیز وجود دارد. همین مسئله آن را به یک آجر دکوراتیو بسیار بی نظیر بدل کرده است آجر نمک اگرچه طیف رنگی کسترده ای ندارد اما می توان در میان آنها رنگ دلخواه را برای کاربرد مورد نظر خود برگزید. یکی از معروف ترین رنگ ها رنگ صورتی است که برای تولید آن از سنگ نمک هیمالیا استفاده می شود از دیگر رنگ های آجر نمک که پر طرفدارترین آنهاست آجر نمک سفید است که در ساختن اتاق نمک کاربرد زیادی دارد برای ساختن مراکز درمانی استفاده می شود از دیگر رنگ ها رنگ آجری است که تقریبا شبیه رنگ آجر معمولی است و از آن در ساختن بناها و منازل استفاده می شود آجر نمک پرتقالی هم کاربرد خود را دارد هم در ساختن اتاق نمک و هم به عنوان ابزاری برای پخت و پز در آشپزخانه استفاده می شود. آجر نمک نباتی از رنگ های پر کاربردی است که برای دکوره کردن محیط خانه و محیط درمانی استفاده می شود آجر نمک یخی زیبایی خودش را دارد و در محیط های مختلف استفاده می شود.

آجر نمک

تعیین قیمت آجر نمک

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت آجر نمک اثرگذار است در کشورهای مختلف این محصول در شرکت ها و کارخانه ها تولید می شود مهم ترین عامل تعیین کنننده قیمت آجر نمک کیفیت سنگ نمکی است که برای ساخت آن به کار رفته است.

از کجا آجر نمک بیوتی سالت را خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید آجر نمک بیوتی سالت کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *