آیا تا به حال از نمک طعم دار استفاده کرده اید؟ آیا می دانستید نمایندگی پخش نمک طعم دار همیشک، در شهر های بزرگ کشور، مشغول به فعالیت می باشد؟
می دانید که یکی از چاشنی ها و طعم دهنده های غذایی که استفاده از آن برای سلامت بدن مفید است، نمک نام دارد. درست است که استفاده نابجا و بیش از حد از نمک، سبب بروز بیماری های خطرناک و حتی سرطان می شود، اما به دلیل خواص نمک، نمی توان آن را به کل از برنامه غذایی حذف نمود. زیرا نمک خود تامین کننده بسیاری از کمبود های بدن انسان از قبیل ید می باشد.
با توجه به اینکه استخراج سنگ نمک از معادن ایران در تناژ بالا صورت می گیرد، کارخانه های تولیدی نمک در ایران تعداد بی شماری را به خود اختصاص داده اند و هر یک به روش های مختلف از قبیل تبلور مجدد و …، نمک طعام مورد نیاز بازار را تامین می کنند.
یکی از کارخانه های تولیدی که تامین کننده ادویه و طعم دهنده ها در بازار ایران می باشد و نمونه جدیدی از نمک را به بازار عرضه کرده است، در ادامه معرفی خواهد شد.

معرفی کارخانه تولیدی همیشک

این کارخانه تولیدی، بر خلاف کارخانه های تولیدی نمک که تنها نمک طعام دریا، یددار و … را تولید می کنند، اغلب ادویه های غذایی را در بسته بندی های استاندارد به بازار عرضه کرده و در میان مصرف کننده ها، بسیار شناخته شده می باشد.
یکی از محصولات تولیدی کارخانه همیشک، نمک طعم دار می باشد. کارخانه همیشک، اولین و تنها تولید کننده نمک طعم دار در ایران بوده که نمک با طعم ادویه و چاشنی های دیگر غذایی را به بازار عرضه نموده است.
شاید برایتان جالب باشد، نمک طعم دار سبب می شود تا افراد با استفاده از آن در پخت و پز، دیگر نیازی به افزودن چاشنی های مختلف به غذا را نداشته باشند.
بسته بندی های نمک طعم دار همیشک را در وزن 100 گرمی، می توانید از فروشگاه ها و هایپرمارکت های مجازی خریداری کنید.

نمک طعم دار همیشک

نمایندگی پخش نمک همیشک

جدای از خرید نمک طعم دار همیشک به صورت اینترنتی، روش های دیگری هم برای خرید این نوع از نمک وجود دارد و مناسب برای افرادی است که دسترسی به اینترنت نداشته و یا اینکه می خواهند با آگاهی کامل از کیفیت نمک طعم دار همیشک، آن را از بازار فروش خریداری کنند.
کارخانه تولیدی نمک همیشک، با تاسیس نمایندگی پخش نمک و ادویه جات تولیدی خود در سراسر کشور و شهر های بزرگ از قبیل ایران، مشهد، اصفهان و …، توانسته محصولات تولیدی خود را با برند همیشک و به صورت منحصر به فردی در اختیار خریداران قرار دهد.
توجه داشته باشید که در هنگام خرید نمک طعم دار همیشک، نمونه های تقلبی در اختیار شما قرار نگیرد. زیرا نمک طعم دار همیشک، بر طبق استاندارد های جهانی تولید شده و تمامی مسائل بهداشت در خط تولید آن رعایت شده است. در صورتیکه نمی توان متوجه شد، نمک های طعم دار بدون مارک، آیا به استاندارد ها و بهداشت در خط تولیدشان توجه کرده اند یا نه.
منبع: بازار قند و شکر ایران

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *