سنگ نمک نارنجی نوعی سنگ نمک است که خواص ویژه ای دارد از جمله کاهش استرس و کاهش انرژی منفی موجود در محیط می باشد

نمک نارنجی چیست؟

سنگ نمک در انواع رنگ ها در طبیعت یافت می شود که هر سنگ نمکی ویژگی منحصر به فردی دارد مثل سنگ نمک قرمز که برای بهبود سیستم گردش خون کارایی دارد و سنگ نمک صورتی نیز موجب بهبود احساسات می شود و حس نودوستی را افزایش می دهد سنگ نمک نارنجی از تبلور عنصر کلر و سدیم تشکیل شده و ساختار آن بلوری و کریستالس است ضمن درخشش بی نظیر خود خاصیت ضد عفونی کننده گی و استریلیزاسیون دارد. امروزه از این سنگ نمک به صورت تزئینی و دکوری نیز استفاده می شود. و نیز نمک نارنجی یکی از چاشنی منحصر به فرد خوراکی است که رنگ متفاوتی دارد و نیز خواص و ترکیبات این نمک نیز متفاوت است. این سنگ نمک معدنی به صورت طبیعی فراوری شده البته امروزه به صورت شیمیایی هم سنتز می شود.

رنگ های سنگ نمک به علت کم و زیاد شدن ناخالصی های کانی متغییر است برای مثال اگر درصد آهن یا مس آن زیاد باشد سنگ نمک قرمز رنگ خواهد بود و اگر منگنز آن زیاد باشد سنگ نمک به رنگ نارنجی است.این سنگ نمک از معادن خاصی استخراج می شوند و تصفیه نمی شوند.

نمک معدنی

بلور نمک صورتی چیزی فراتر از نمک های آشپزخانه متداول یا همان کلرید سدیم است. این نمک علاوه بر کلرید سدیم، حاوی ۸۴ نوع ماده معدنی می باشد و از معادن، کوهستان های کهن گرفته شده است.

نمک صورتی یک نمک طبیعی و کامل است که ساختار کاملا بلورین دارد و به همین دلیل برای متابولیسم آن هیچ انرژی اضافی صرف نمی شود و تنها نمکی است که تاکنون بعد از میلیون ها سال با این ویژگی ها روی کره زمین کشف شده است. آنرا می توان برای طعم دار کردن غذاها استفاده کرده و آن را جایگزین نمک های متداول آشپزخانه کرد

خواص سنگ نمک نارنجی

کاهش استرس

کاهش انرژی منفی در محیط

افزایش کیفیت خواب

بهبود سیستم تنفسی

افزایش آرامش افراد

بهبود سیستم عصبی

افزایش حس امنیت

با توجه به اینکه امروزه با آلودگی های زیادی روبرو هستیم از جمله آلودگی هوا و نیز جریان هوای تازه و سالم دادن به خانه غیر ممکن است ولی با استفاده از سنگ نمک نارنجی می توان با این آلودگی هوا مبارزه کرد خاصیت پاکسازی آلودگی هوا در سنگ نمک باعث شده تحقیقات زیادی در این زمینه انجام پذیرد و این خواص به اثبات برسد محققان با قرار دادن لامپ هایی درون سنگ نمک های معدنی که طی سالهای متمادی به این شکل در آمده با خنثی کردن یونهای خطرناک هوا محیط درون خانه را به هوای پاک و سالم تبدیل می کنند.

کاربردهای نمک نارنجی

گرانول نمک نارنجی

این نوع نمک به صورت گرانول برای مصرف خوراکی است پس از یک مرحله تصفیه خاص این نوع نمک به دست می آید.

سنگ نمک نارنجی برای آباژور

این نوع نمک به علت نور زیبایی که دارد در چراغ ها و آباژور ها استفاده می شود و هم بعنوان پاک کننده آلودگی محیط اطراف عمل می کنند.

سنگ نمک براتی تولید آجر

این کاربرد نیز امروزه بسیار رایج شده است و آجر نمک کاربردهای فراوانی دارد این آجر نمک مانند سنگ نمک به تولید یون منفی و ایجاد حس آرامش کمک می کند خواص آجر نمک کمک به تصفیه و پاکسازی هوای محیط است این خاصیت به بهبود مشکلات تنفسی و ریه کمک زیادی می کند ازطرف دیگر در کاهش آلرژی، بهبود آسم و برونشیت نقش مهمی دارد.

صادرات نمک نارنجی

کشور ایران به علت سرشار بودن معادن سنگ نمک انواع نمک را به تعدادی از کشورهای جهان صادر می کند.

قیمت نمک نارنجی

قیمت نمک نارنجی تحت تاثیر کیفیت نمک، نوع نمک، اندازه گرانول ها، درصد آهن موجود در آن، نرخ ارز و موقعیت عرضه همراه با تغییرات گسترده ای می باشد این نوع نمک در وزن های مختلف و با بسته بندی متنوع به بازار عرضه می شود در ضمن ارزش غذایی بالا این نمک آن را مقرون به صرفه کرده است.

سنگ نمک نارنجی سرشار از آهن و مواد غنی است به همین دلیل خرید و فروش این سنگ نمک رونق زیادی دارد برای اطلاع از قیمت این سنگ نمک لازم است با کارشناسان بیوتی سالت تماس بگیرید.

خرید عمده سنگ نمک نارنجی گرمسار

وجود آمتیست در سنگ نمک نارنجی گرمسار با گذشت زمان گرما و فشار آهن غنی که در این سنگ نمک وجود دارد آمتیست های که در درون این سنگ نمک وجود دارد به رنگ زرد است که بعد از مدت زمانی به رنگ نارنجیپر رنگ تبدیل می شود خرید عمده این نمک به علت رنگ و کاربرد و خواص متعددی که دارد اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

شما عزیزان برای  خرید سنگ نمک نارنجی بیوتی سالت کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید.

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *