نمک صدفی


نمک شیلاتی آذرخش نوعی نمک صنعتی است که چون ویژگی ضد عفونی کننده گی دارد  و دارا بودن مواد معدنی سرشار برای رشد آبزیان در صنعت شیلات از آن استفاده می شود و با کیسه جامبو بگ به بازار عرضه می شود.

نمک شیلاتی صنعتی چیست.

نمک شیلاتی آذرخش یک نوع نمک صنعتی است که در شیلات پرورش آبزیان استفاده می شود این نمک مخلوطی از نمک دریایی و مواد معدنی دیگر است که برای رشد بهتر و سلامت ماهیان و سایر آبزیان مصرف می شود به غیر از این نمک شیلاتی به عنوان یک ماده ضد باکتری و ضد عفونی کننده و آرام بخش برای محیط پرورش ماهیان است و به غیر از این  در صنعت شیلات در صنایع غذایی و بهداشتی نیز به کار می رود و بیشتر مصرف این نمک به علت داشتن مواد معدنی مانند کلسیم،پتاسیم، منیزیم و آهن است چون به عنوان منبع اصلی مواد معدنی ماهیان استفاده می شود

کاربرد نمک شیلاتی در صنعت شیلات و پرورش ماهیان

مهم ترین استفاده از نمک شیلاتی برای پیشگیری و درمان بعضی از بیماریها است کاهش انگلها، قارچها و عفونت های که  بر روی آبشش ماهی ها به وجود آمده، پوست و تخم ماهیها است کاربرد این نمک به دمای آب و فصلی که از آن استفاده می شود بستگی دارد مقدار استفاده از نمک در استخر ماهی هم بستگی به نوع و مقدار آن در هر استخر دارد که باید در فواصل زمانی منظم در کوتاه مدت، ماهانه و هفتگی صورت می پذیرد

نمک شیلاتی آذرخش

پیشگیری از یخ زدن تخم آبزیان با نمک شیلاتی

مشکلات عمده ای که در پرورش ماهیها وجود دارد این است که تخم آبزیان در فصل سرما دچار یخبندان می شود در فصل زمستان می توان با استفاده از نمک شیلاتی دمای آب را به خوبی کنترل کرد و از یخ زدن تخم ماهی و آبزیان جلوگیری کرد و کاربرد دیگر از نمک شیلاتی جداسازی تخم مرده از تخم زنده ماهی است در رفع این مشکل می توان از  فرمول خاصی (در هر 8 لیتر آب از 960 گرم نمک)استفاده کرد استفاده از این ترکیب باعث می شود که تخم های مرده به سطح آب بیاید و تخم زنده در ته آب باقی بماند به غیر از این اگر تخم ها در سرمای زیاد بمانند تخم ها بیشتر به هم می چسبند و مقداری از تخم ها از بین می روند.

نمک شیلاتی آذرخش

کم کردن جلبک استخر با استفاده از نمک شیلاتی

جلبک بستن استخر ها یکی دیگر از مشکلاتی است که در صنعت شیلات وجود دارد  این امر مخصوصا در فصل گرم سال است اگر آب در استخر در جریان نباشد و برق استخر هم دچار مشکلاتی شود و موجب شود دستگاه پمپ آب کار نکند زمینه برای به وجود آمدن جلبک به وجود می آید ولی با پاشیدن آب بر روی جلبکها می توان تا حدودی رشد آنها را تحت کنترل در آورد.

کاربرد نمک شیلاتی آذرخش در حمل و نقل ماهی

برای منتقل کردن ماهی از بشکه و تانکرهای بزرگ پلاستیکی استفاده می شود در موقع حمل و نقل به علت تکان های شدید که به وجود می آید ماهی ها دچار استرس زیادی می شوند و ماهی برای کنترل کردن حالت آرامش خود انرژی زیادی از دست می دهد و موقع استرس همان طور که می دانیم اپی نفرین ترشح می شود و اپی نفرین گردش خون را در برانش بالا می برد و در نهایت آب به سمت برانش ها کشیده می شود و در نتیجه باعث افزایش میزان ادرار می شود و چون کلراید و سایر یون ها به همراه ادرار اضافی از بدن خارج می شود تعدادی از تلفات ماهی ها در حمل و نقل به این دلیل است و به همین دلیل  وقتی نمک به آب در جریان حمل و نقل اضافه می شود الکترولیت های از دست رفته خون جبران می شود و نیز نمک شیلاتی برای پیشگیری از برهم خوردن تنظیم یونی در خون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در کل کلراید سدیم ( Nacl) معمولی ترین نمکی است که در جریان حمل و نقل از آن استفاده می شود.غلظت آن نیز معادل 0/5 تا 1 درصد استرس ماهی را می کاهد و تنظیم اسمزی را پایدارتر و در نتیجه تولید موکوس را افزایش می دهد تا حمل ونقل به راحتی  انجام شود.

کاربرد نمک شیلاتی آذرخش در سایر حوزه ها

نیاز به نمک بر اساس گونه حیوانات فرق دارد همه محصولات به طور مداوم از کیفیت بالایی برخوردار است و در شکل های گوناگون بسته بندی می شوند و پخش و توزیع دوز های مناسب بر اساس بسته بندی کار آسانی است.

نمک شیلاتی

نمک شیلاتی همچنین برای کشاورزی ارگانیک نیز مناسب است و در بعضی از زمین هایی که خاک آن شیرین است و می خواهیم در آن درخت پسته بکاریم  میتوان از این نمک استفاده کرد. چون درختان پسته نیاز به خاک شور احتیاج دارند که با این نمک میتوان به شوری دلخواه رسید و حیواناتی مثل گاو ،گوسفند، بز ،حیوانات وحشی و اسبها هم به طور غریزی بر اساس نیاز های شخصی خود به سنگ نمک نیاز دارند.

خرید اینترنتی نمک شیلاتی آذرخش

خرید نمک صنعتی نه فقط در ایران که در بازارهای جهانی هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است.خرید به صورت اینترنتی و بی واسطه این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. شرکت بیوتی سالت این امکان را فراهم کرده  امکان خرید و سفارش گیری هر یک از محصولات را متناسب با صنایع مصرفی خود، در بسته بندی مورد نیاز خود خریداری کنید. هماهنگی‌های لازم در این خصوص توسط کارشناسان فروش ما انجام می پذیرد.

کیسه جامبو بگ چیست؟

جامبو بگ ها کیسه هایی هستند که ظرفیت آنها 500 تا 2500 کیلوگرم که برای حمل و نقل آسان تر ، سریع تر و دقیق تر استفاده می شوند. معمولا جنس آن ها از پلی پروبیلن است. پلی پروپیلن هموپلیمری به حالت نیمه جامد کریستالی است و کاربرد های عمومی فراوانی دارد. مانند بسته بندی، مراقبت های بهداشتی ، لوله، الیاف منسوجات و مصارف خودرو  و الکتریکی. پلی پروپیلن به طور کامل تجزیه نمی شود، ولی قابل بازیافت است؛ لذا استفاده از آن به صورت مکرر ممکن است. بنابراین خطر آن برای انسان و محیط زیست کمتر است. اینکه یک جامبو بگ تا چه وزنی را می تواند تحمل کند، به جنس پارچه و نحوه دوخت و اتصال نخ ها در آن بستگی دارد.

کیسه جامبو بگ

مزایای استفاده از کیسه جامبو بگ

قیمت آن به نسبت اقتصادی تر و راندمان بالا است
در برابر فرسودگی استعلاک و ضربه مقاوم است (بعلت استحکام و مقاومت بالا)
در مقابل رطوبت و آلودگی و نیز طیف گسترده ای از اسیدها و بازها مقاومت دارد
عایق الکتریکی است و جریان برق را از خود عبور نمی دهد.
دارای UV400 برای جلوگیری از پوسیدگی در برابر تابش اشعه خورشید
قابل بازیافت است و مزیت مصرف مکرر را دارد

نمک شیلاتی آذرخش با کیسه جامبوبگ را از کجا خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید نمک شیلاتی آذرخش با کیسه جامبو بگ کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *